Plant op kantoor zorgt voor minder ziekteverzuim

Plant op kantoor zorgt voor minder ziekteverzuim

Vanmorgen is er op RTL Nieuws een artikel verschenen over de voordelen van planten op kantoor. Zo is er uit onderzoek van de Wageningen Universiteit en het wetenschappelijke bedrijf Fytagoras, dat gespecialiseerd is in plantenonderzoek en een aantal instellingen en bedrijven, gebleken dat mensen die werken in een ruimte met planten zich 20 procent minder vaak ziek melden. Naast de luchtzuiverende werking van planten nog een reden om een plant op kantoor aan te schaffen!

Het hele artikel kunt u hier vinden. 

Kijk ook eens naar de volgende berichten:

Groene Vaderdag cadeaus

Geen inspiratie voor een mooi cadeau voor Vaderdag? Wel klaar met de sokken, stropdassen en aftershave? In ons tuincentrum in Roden vind je gegarandeerd iets van zijn gading, of hij nu groene vingers heeft of niet!

Lees meer...
Viva la France! Zo haal je een beetje Frankrijk naar jouw achtertuin of balkon

Viva la France! Ontdek hoe je jouw tuin of balkon omtovert tot een sfeervolle Franse buitenplek met tips van ons tuincentrum!

Lees meer...